Sunday, 8 April 2012

Berbaloi Ke??

Assalamualaikum sahabat..

   Sementara masih ada kesempatan hamba menukil sesuatu di halaman..mahulah hamba berkongsi rasa gembira dek dapat juga hamba dan sahabat rakan IPG menikmati baucer buku yang diperoleh sahabat di lain-lain IPT..

   Tapi menjadi persoalan bila kami mendapat baucer terlalu lewat dan terpaksa membelanjakannya sebelum tamatnya tempoh sebulan..masing-masing buntu mahu membelanjakan baucer tersebut dek keperluan belajar sudah dipenuhi pada awal semester seperti kebiasaannya..

   Dan hari ini hamba merebut lapangan yang ada untuk berbelanja dek sibuk nan memanjang dengan tugasan dan urusan lesen motor kereta tiap hujung minggu....

Berbaloi tak??

Koleksi buku di hostel sahaja..!
p/s : Masih ada 1 lagi baucer dan tidaklah hamba tahu mahu berbelanja gerangan apakah...

10 comments:

remyhazza said...

untung dapat baucher....remy dulu pinjam kat library jer.....nak beli takde budget...he3
seronok zamn skrg.....

3no gr33ny said...

remyhazza : alhamdulillah ada juga rezeki hamba menikmati baucer ni...nayris2 xdapat..uhuhu

Kancil 8349 said...

berbincang dengan pensyarah kamu...bincang sal keperluan semester depan ke...tak pun beli untuk stok tahun depan ke...

keri ikhwan said...

Okla tuu.. asal buku2 tu boleh tambah ilmu mana yg kurang..
nmpak bnyak pasal cinta tu .. haha
*jiwang

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : terdapatlah kesusahan dek buku di ipg tidak dijual di mana2 kedai buku yang menerima baucer..itu yang menjadi masalah

3no gr33ny said...

keri ikhwan : huhu..kantoi pulak...!!

Kancil 8349 said...

betul juga tu kan...hehehe.

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : tuan hamab juga pernah alaminya juga kan..huhu

Kancil 8349 said...

betul tu...:)

Dylla Abas said...

masa adik saya dapat baucer tu dulu..saya pun merasa keuntungannya juga..hehehe :p

apa pun..sangat berbaloi kalau gunakan baucer tu untuk membeli bahan2 ilmiah (",)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail