Thursday, 15 November 2012

LULUS!!!

Assalamualaikum sahabat...

      Hamba memohon sejuta kemaafan dek membiarkan halaman hamba ini bersawang hampir seminggu..hamba cuma mahu fokus kepada perkara yang lebih penting dan Alhamdulillah segala penat lelah tidak sia-sia...hamba berjaya memperoleh keputusan lulus dalam ujian JPJ untuk kereta semalam..hehe..seronoknya memang tak terkata!!

   Syukur sangat sebab salah satu azam tahun lalu tercapai dan tak perlu hamba bawa ke tahun baru sekiranya tidak lulus..huhu..agak takut juga semalam bila tengok sahabat seperjuangan tak lepas di parking..Petua lulus hamba cuma fikirkan bab duit dek akhir semester ni memang akaun dah kosong..malas pula nak pinjam meminjam ni...



p/s: Semoga perjalanan hamba pulang ke kampung halaman pada malam ini selamat dan berjalan dengan lancar sahaja..tak sabar nak balik tukar lesen L kepada lesen P..hehe (^_^)

13 comments:

KorN said...

semoga selamat sampai ke destinasi yang di tuju.. aminnn

Remy hazza said...

tahniah..... berjaya juga akhirnya...semoga selamat sampai.....

3no gr33ny said...

KorN : Alhamdulillah dah selamat sampai di kampung tadi pagi =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : terima kasih..hehhe..itulah..kena tunggu cuti sem baru boleh ambil ujian jpj

PeRmAtA bIrU said...

hati2 lah memandu yer... heheh tahniah untuk kelulusan lesen memandu...

3no gr33ny said...

PeRmAtA bIrU : hehe..terima kasih =)

orang muo said...

tahniah.... lps ni blh la bawak keta laju2..berhati2 di jalan raya :)

3no gr33ny said...

orang muo : haha..itulah kan..dah lepas jpj rasa lega dah sebab boleh bawa laju2

keri ikhwan said...

akhirnyaa.. tahniah.. pasni boleh la slalu jenjalan

3no gr33ny said...

keri ikhwan : tapi kena belajar kereta auto dulu di rumah dek di rumah hamba ketiadaan kereta manual

^^eKaTiKaH^^ said...

hihi.. tahniah.. mesti rasa lega yg teramatkan? heee~~ :D

3no gr33ny said...

^^eKaTiKaH^^ : tersangatlah lega berbandng waktu ujian hari tu..jantung bagai nak tercabut dek terlalu cuak

Kancil 8349 said...

tahniah

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail