Friday, 21 December 2012

Hadiah Pengganti

Assalamualaikum sahabat..

   Pejam celik hari sudah pun makin mampir ke tarikh bermulanya alam persekolahan semula..begitulah jua hamba yang bercuti sama seperti sekolah ni..seperti biasa cuti sebegini memang tarikh tidak terlalu dititikberatkan dan akibatnya hamba terlupa akan beberapa peristiwa penting seperti tarikh kelahiran sahabat baik hamba..

   Fikir hamba mungkin hadiah menjadi perkara wajib sebagai pengganti ucapan..tetapi buntu pula hamba memikirkan hadiah apa yang patut diberikan..apa kata sahabat??

p/s : Adat orang bersalah memang serba tak kena...huhuk!!


9 comments:

KorN said...

haha.. comel lar budak tu bersalah.. ekekeke..
hadiah..? ermmm

3no gr33ny said...

KorN : jenuh jugalah hamba memikirkan hadiah ni

akuamir said...

kad ucapan cukup? :p

3no gr33ny said...

akuamir : kad ucapan mcm senang di buang je..huhu

Cikgu Ma said...

selamat kembali bertugas...masak makanan kegemaran beliau pun ok =)

3no gr33ny said...

Cikgu Ma : satu aidea yang menarik tu..terima kasih

Remy hazza said...

paling senang...bwk dia pi mkn kat tempat feberet dia..... mesti dia suka......

3no gr33ny said...

Remy hazza : ha'a..macam sahabat raikan adik2 ek..bagus juga idea tu

TiranaAduka said...

ok je layan

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail