Wednesday, 15 May 2013

LUPUS Awareness Month


Assalamualaikum...

   Pada awalnya tidak hamba mahu menukil sesuatu pada hari ini..niatnya hanya mahui berjalan-jalan di halaman sahabat lain..namun bila disedari bahawa hamba ditag Sahabat Dylla..hamba teruskan lagi perjalanan ke halaman sahabat baru untuk mengetahu tentang LUPUS (SLE) yang dijadikan sebagai tajuk segmen..

   Maka terus tergerak jejari menyiapkan penyertaan bagi segmen ini dek betapa ceteknye ilmu hamba dek tidak mengetahui 1% pun mengenai perkara ini...kepada sahabat yang juga belum tahu..jomlah sama sertai segmen ni  (^_^) ..hamba tag Sahabat Remy dan Sahabat Alif..hehe
Klik banner untuk sertai

p/s : Semoga Sahabat Deno terus cekal!

10 comments:

Izzat Eshak said...

segmen lupus awareness

Dylla Abas said...

such a big thanks 4 ur support my dear fren :)

Hanif Idrus said...

Good luck!!

3no gr33ny said...

Izzat Eshak : betul tu

3no gr33ny said...

Dylla Abas : hanya ni je yang dapat bantu

3no gr33ny said...

Hanif Idrus : (^_^)

deno said...

salam... terima kasih sbb support LUPUS awareness..! tapi banner tak ada ...?

3no gr33ny said...

deno : w'slm..hehe..ni nak cepat punya cerita..hehe..halal la eh

Remy hazza said...

tq thanks remy...tapi remy dah jadi supporter lupus no8.......semuanya utk deno.....

3no gr33ny said...

Remy hazza ; hamba jyga baru perasan akan penyertaan sahabat itu selepas tag nama sahabat

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail