Friday, 13 September 2013

Mingu Belajar Sambil Berjimba

Assalamualaikum semua (^_^)

 Mari bersenam elak obesiti,
Ingat sunnah semasa makan;
Tenang damai berbunga di hati.
Penyeliaan minor langsai  dilaksanakan.

   Lama hamba fikirkan nak siapkan serangkap pantun dek sudah berkarat memandangkan sudah lama tidak hamba nukilkan sebarang pantun mahupun puisi..huhu...Alhamdulillah berjaya juga meluahkan rasa hati melalui puisi tradisional ni...heheh

   Syukur kepada Yang Esa dek terlangsainya penyeliaan subjek minor hamba tadi pagi, iaitu Pendidikan Jasmani Tahun 4..lega yang amat sangat kerana hanya tinggal lagi satu penyeliaan major yang tidaklah seperit penyeliaan minor di aliran perdana dan yakni di kelas paling akhir...tapi Alhamdulillah berakhir dengan senyuman jua (^_^)

   Minggu ni hamba namakan minggu berjimba-jimba dek dua kali keluar sekolah untuk membawa murid-murid Pendidikan Khas menjalankan terapi sempena UPSR yang berlangsung..pada hari Selasanya murid dibawa ke IPG bagi Terapi Fisio, Terapi Alternatif, dan Terapi Hidro..hari Khamis pula murid dan cikgunya sekali jalankan Terapi Fisio melalui permainan boling...hehhe


Bath tab untuk si kecik sahaja yer..hihi
Terapi Hidro
Terapi Alternatif
Kenangan di IPG
Photo: Nak main boling..jom2
Terapi Fisio - boling
p/s : Guru Pendidikan Khas dianggap satu pekerjaan yang mudah tapi hanya Allah yang tahu.....belum cuba belum tahu

12 comments:

Budak Kampung said...

chaiyok2..

3no gr33ny said...

Budak Kampung : (^_^)

Hanif Idrus said...

Betul..tugas yg memerlukan kesabaran yg tinggi. Aku rasa kalau kasi kat gaji tinggi2 pun....tak mahu aku.
Sebab bukan semua org boleh buat kerja mulia mcm awak buat ni.....kena sabar...kena fokus...

3no gr33ny said...

Hanif Idrus : memang perlukan kesabaran...tapibelum cuba belum tahu..mungkin nanti sahabat juga jatuh cinta dengan murid sebegini

wantie said...

memang tau mencabarnya menjaga kanak kanak pendidikan khas ni.

Kancil 8349 said...

comelnya semua...good luck

3no gr33ny said...

wantie : betol3...

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : comel tapi perangai setiap individu tu sabar sajalah

Che Rosliza Che Mat said...

comel...

3no gr33ny said...

Che Rosliza Che Mat : (^_^)

Zul Fattah said...

nampok jah mudoh.. tp payoh jd cikgu ni.. tamboh2 nk laye budok2.. tp aku tabik spring la ko mu.. tercapai jugok cito2 nk jd cikgu.. huhu.. smoga sukses slalu ino..

3no gr33ny said...

Zul Fattah : haha..tu la op..tercapai cita2 aku..InsyaAllah

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail