Sunday 10 July 2011

SAAT aku MENANGIS

Saatku sayangi dia..aku mula menangis
takut jika dia tinggalkan aku..
Saatku yakini dia..aku selalu menangis
dia tidak yakin pada dirinya...juga tiada yakin padaku

Saatku rajukku terjeruk pada dia..menangisku sendiri lagi
tidak pernah dia merubah kepercayaanku yang kian menyepi
Saatku hilang percaya pada dia..aku menangis tersedu
terlalu diriku cuba mencari teguh keyakinanku pada dia
Saatku rindukan tika berseminya cinta..teresak-esak aku menangis
segalanya ibarat debu yang ditiup angin

Saatku ingin selalu dipeluk kasih dia..aku menangis tersadai
dituduh, dicerca, dihina oleh mereka
Saatku minta dia melepaskan aku...aku menangis terlelap
masih berbaki cinta di hati
Saatku lepaskan diri dari dia..aku juga menangis
terlalu aku menyayangi dirinya hingga kini
Saatku cuba tinggalkan dia..saban hari aku menangis
meratapi hati yang terluka lagi
Saatku ditinggal dia..kian aku menangis
tiada lagi pengganti dirinya

No comments:

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail