Monday, 11 March 2013

Episod Baharu

Assalamualaikum sahabat...

   Alhamdulillah setelah segala kesulitan berlalu maka bermulalah episod baharu hamba bersama "lappy" baharu hamba yang digelar ASUS...huhuk (melayang elaun)...Banyak perkara yang ingin dikongsi bersama sepanjang masa dan kekangan yang menjarakkan hamba untuk berhalaman ini..

   Buat kali ini cukuplah hamba kongsikan kejayaan hamba pada hari Sabtu baru-baru ini dalam Kejohanan Merentas Desa yang diadakan di tempat pengajian hamba ini..syukur hamba berjaya menyelitkan diri dalam gelaran naib johan (walaupun sudah lama tidak turun padang untuk bersenam)..hehe...


p/s : Dua sahabat cuba mereka cerita dongeng cinta pandang pertama si kaca mata pada hamba..huhu..tak masuk akal! (Jakel Melaka)

10 comments:

Kancil 8349 said...

tahniah

Hanif Idrus said...

Tahniah yek...
pelari juga awak ni

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : terima kasih =)

3no gr33ny said...

Hanif Idrus : pelari dan pelompat selagi masih kuat dan larat ni

Wak Gelas™ said...

wak pon nk ucap syabas dan tahniah yee.. gudjob no 2 tuu

3no gr33ny said...

Wak Gelas™ : hehe.dela..xterima kasih...xdela gudjob sangat

wantie said...

wow kelas ko.. merentas desa. Naib juara pulak tu. tak tergambar la akak dik oi..

akak dulu merentas desa. hlf way, abang datang carry. dekat je nak sampai sekolah akak lari semula. still tak menang.. hahahaha...

ko nampak? betapa siputnya akak merentas desa.

3no gr33ny said...

wantie : hahha..kelakar pula hamba baca kisah sahabat..

Remy hazza said...

tahniah.....
dah lama remy tak merentas desa..... berjalan 100 meter pun dah mengah......hu3

3no gr33ny said...

Remy hazza : xboleh jadi ni sahabat..kena banyakkan bersenam jugak

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail