Sunday, 31 March 2013

Esok Hari Bertarikh 1 April

Assalamualaikum sahabat..

   Maka bermulalah esok cabaran pertama hamba dalam mentarbiyahkan diri sebagai guru di sekolah pada esok pagi sebagai guru praktikum selama sebulan...semoga segalanya dipermudahkan Yang Esa..amin...


   Maka esok jugalah genap umur hamba yang lahir tahun 1991..unik tarikh lahir hamba hingga selalu dipermain-mainkan banyak pihak..huhuk (T.T)...tapi syukur juga sebab tarikh ini mudah diingati semua..hehe

gambar hiasan semata-mata
p/s : mahu beradu dahulu..esok pagi perlu bangun awal ke sekolah..hehe..
perhimpunan oh perhimpunan!!

15 comments:

keri ikhwan said...

jauh smpai ke melaka tu. Alai kat daerah mana?

3no gr33ny said...

keri ikhwan : ditempatkan oleh unit praktikum..kawasan berhampiran dengan tempat hamba belajar sajalah..huhu..di melaka tengah

MystoryPic said...

Happy birthday.... semoga lebih bersemangat ye dalam menjalani perjalanan hidup... selamat memulakan tugas sebagai cikgu walaupun hanya untuk sebulan

Zul Fattah said...

happy bestday.. My Allah Bless u Always

Hanif Idrus said...

Happy besday to you !!!
Dan selamat berjaya dalam tugasan baru !!!!!!!!!!!

3no gr33ny said...

MystoryPic : terima kasih =)..amin

3no gr33ny said...

Hanif Idrus : terima kasih dan terima kasih..hehe

3no gr33ny said...

Zul Fattah : terima kasih kawan..selamat hari lahir juga!

wantie said...

happy b'day to you. moga menjadi guru yang berhemah. guru yang cemerlang melahirkan murid yang cemerlang jugak..

3no gr33ny said...

wantie : amin..terima kasih kak =)

TiranaAduka said...

lawatan pg isnin ke tempat cikgu.

Remy hazza said...

selamat hari lahir buat sahabat remy nie...maaf dah lama remy tak kesini.... busy jer....

3no gr33ny said...

TiranaAduka : lawatan diterima =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : terima kahi..tidak mengapa..hamba faham dek hamba juga sibuk

Dylla Abas said...

eh..macam mana la boleh terlepas entri ni...dah sangat lama berlalu...sedihnya tak sempat nak wish..agak2 ucapan belated masih diterima tak...? hee :)

apapun..all de best..moga terus maju di kehidupan dunia & akhirat kelak

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail