Monday, 27 February 2012

Banyaknya Urusan..!!

Assalamualaikum sahabat...

Maafkan hamba dek membiarkan halaman ini terus bersawang...bukanlah hamba sengajakan melainkan urusan yang tak berhenti kunjung tiba...dan inilah urusan yang terbaru hamba terima hari ini..huhuk...!


16 comments:

aku HaniAsyira said...

elok2 lah nak tez tuh... hee~~

keri ikhwan said...

pulak dah... haha
studi betol2 :)

mimi mimo mimo said...

ahaahhax!!!
tersentap tgk poster tu!
x pass lagi ni!

Gen2Merah said...

ahahahaha.... takpe, busy pasal tu memang boleh di maafkan... nak belajar memandu kena konsenteret betul2... fokusss... ekeke (",)

selamat pagi Enor

Kancil 8349 said...

wah...belajar memandu ke 3no...semoga berjaya...tips dari Kancil...anggaplah kereta tu seperti sebahagian badan kamu...rasai setiap inci bahagian kereta dengan menyentuh streng tersebut...:)

Dylla Abas said...

setuju dengan abg gen2merah..fokus tu penting..apa pun..gud luck!!

3no gr33ny said...

aku HaniAsyira : doakan hamba moga dapat buat yang terbaik hujung minggu nanti

3no gr33ny said...

keri ikhwan : huhu..gelak yer (=.=")

terima kasih =)

3no gr33ny said...

mimi mimo mimo : lagilah hamba cuak!!

3no gr33ny said...

Gen2Merah : sorang lagi gelak (-.-")

terima kasih sbb bagi sokongan pada hamba =)

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : terima kasih sahabat sebab selalu bagi nasihat yang berguna buat hamba

3no gr33ny said...

Dylla Abas : terima kasih tuan hamba...!! nanti kenalah dapatkan tips racing kereta dengan tuan hamba ni..huhu

Rtp Farra Arisha said...

good luck. selamat maju jaya.

Gen2Merah said...

all the best sekali lagi.. (",)

3no gr33ny said...

Rtp Farra Arisha : thanks =)

3no gr33ny said...

Gen2Merah : hehe..toche2..

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail