Sunday, 5 February 2012

Buat Rasul Kita

Bunyian kompang dibawa angin
Berselang selawat pada Rasul akhir zaman
Tanda baginda bugar diingatan

Mulusnya bayu menghulur kedamaian
Menyenangkan hati nan kepingin ketenangan

Iri melihat jauh perarakan 
Telus buat rasul yang junjungan

13 comments:

L said...

salam maulidur rasul=)

jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/sila-baca.html

Gen2Merah said...

salam maulidur rasul adik Enor... perbanyakkan selawat dan salam ke atas nabi junjungan kita..

QueeN TerataI said...

teringat masa muda2 dulu selalu gak join berarak sambil selawat ni.. salam maulidur rasul

3no gr33ny said...

L : insyaAllah ada kelapangan =)

3no gr33ny said...

Gen2Merah : terima kasih..moga sama2 kita dapat barakah daripadanya

3no gr33ny said...

QueeN TerataI : rindu pula zaman tu ek...huhu..salam maulud juga buat tuan hamba =)

Kancil 8349 said...

dalam lama kancil ndak ikut perarakan...kali terakhir tahun 1998...sekarang nie datang tengok je

remyhazza said...

salam maulidur rasul.....
dah lama remy tak join perarakan....

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : sekolah sahabat kancil tidak adakan perarakan ke?? mungkin sahabat kena mula bagi cadangan dulu ni..baru meriah sambutan maulud nabi

3no gr33ny said...

remyhazza : best ke xbest perarakan bagi tuan hamba?

keri ikhwan said...

jom selawat banyak2 :)

3no gr33ny said...

keri ikhwan : hari2 biasa pon apa salahnya kita rajinkan diri berselawat =)

Dylla Abas said...

bestnya ada sambutan Maulidur Rasul mcm ni kan :)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail