Monday, 13 February 2012

Saya Tersenarai dalam 1,000 blog terhebat

Assalamualaikum semua!!

   Seusai semua segala kerja hamba malam nan dingin ni..sempatlah hamba menyertai segmen seorang sahabat baru yang telah datang bertandang ke halaman hamba..Maka tersuratlah hamba dijemput oleh tuan empunya segmen untuk turut sama dan hamba dengan rela hatinya.....

  Jika tidak salah ingatan hamba..hamba ini pengguna blog design.. Maaflah andai salah dek hamba ini cepatlah lupa perihal ini..huhu..ampun yer tuan segmen (^_-)
Klik banner ek untuk turut sama


9 comments:

akuamir said...

hye tuan hamba

ohh,, segmen ini ya tuan hamba...

macam takde tarikh tutup ea kan?? rasenye dah lame ada segmen seperti ini,, :D

Kancil 8349 said...

selamat bersegmen 3no....tahniah daripada Kancil

Gen2Merah said...

woww, luar biasa hebat... tahniah ye

محمد شهريل القنيطري said...

mcm best jer segmen ni..

Kancil 8349 said...

singgah ke sini...Selamat malam

3no gr33ny said...

hamba hanya turut serta dek tuan segmen sendiri yang memberi jemputannya...jomlah sahabat semua kita memeriahkan segmen sahabat hamba =)

Kancil 8349 said...

kancil datang dari segmen yang sama..ndak sedar penganjur tu datang sendiri mengajak kancil

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : sama2 kita bersegmen =)

Kancil 8349 said...

betul tu....harap kita terhebat

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail