Monday, 19 March 2012

Kedatangan Dialukan

Assalamualaikum..


   Siang tadi kedatangan hamba ke Sekolah Kebangsaan Desa Cempaka, Nilai dialukan kedatangan dengan penuh keterbukaan..apatah lagi murid yang seronok dapat cikgu baru..huhu..semogaenam hari yang mendatang lebih baik dari hari ini





p/s : itu gambar kelas Pendidikan Khas (^_-)

14 comments:

Gen2Merah said...

alhamdulillah,.. tengah wat praktikal ya.. kat sekolah saya pun ada 4 orang guru praktikum... saya salah sorang yang jadi guru pembimbing mereka.. ehehe..

semoga dapat timba lebih banyak pengalaman yaa..

Dylla Abas said...

wahhh...bestnya dapat 'kembali' ke sekolah...selamat berjuang...hehe :)

Popkorn said...

wahhh meriahnye klas ni

PeRmAtA bIrU said...

selamat pagi cikgu...:)

3no gr33ny said...

Gen2Merah : seronoklah dapat cikgu pembimbing cam cikgu Gen2Merah..terima kasih!!

3no gr33ny said...

Dylla Abas : kembali tapi watak berbeza =)

3no gr33ny said...

Dylla Abas : kembali tapi watak berbeza =)

3no gr33ny said...

Popkorn : kelas pendidikan khas memang macam ni..ehhe..tu yang seronok

3no gr33ny said...

PeRmAtA bIrU : selamat pagi =)

alif ismail said...

salam...

lamanya tak singgah sini..maklumlah hamba dah kurang aktif berblog dek kerana sibuk sebagai pelajar kan..hahaha..

waw...tahniah ye tuan hamba...dah jadi cikgu ye..??? cita2 hamba yang tak kesampaian tuh...huhu..

Kancil 8349 said...

wah...dah praktikum rupanya...memang macam tu kalau ada guru baru...seronok lah murid2nya..apa lagi guru2 lelaki

3no gr33ny said...

alif ismail : w'slm

hamba hanya jadi cikgu smenetara sahaja..praktikum je katakan..huhu..hamaba akan tamat jadi pelatih guru lagi dua tahun..huuhuk!

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : (^_^_ budak2 memang sonok ler..cikgu lelaki tu..xtahu la pulak hamba..huhu

3no gr33ny said...

Popkorn : kelas khas mmg mcm ni

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail