Wednesday, 14 March 2012

RABU yang tidak berkata-kata...

Assalamualaikum..!!

 

12 comments:

Gen2Merah said...

telur penyu ke ni?? memang sedap, tapi x d galakkan utk mendapatkannya demi menjaga spesis drpd pupus.. ehehe

salam hari rabu enor

Yatie Awang said...

telur penyu? tak pernah makan dan memang tak suka..hihi
telur ayam je boleh makan

3no gr33ny said...

Gen2Merah : ha'a..sbb tu la harganya mahal..supaya orang xbeli banyak..t habis ler xde penyu

3no gr33ny said...

Yatie Awang : belum cuba belum tahu..ehehe

محمد شهريل القنيطري said...

lama mnghilang pergi mna?hehe..oh tlor pnyu sdp x?

Kancil 8349 said...

wah....kancil sudah ndak boleh makan telur nie...time bujang memang suka...tapi entah lain rasanya bila dah kahwin...huhuhu...tapi ingat masa isteri mengandung anak kedua...mengidam makanan nie....nasib juga ada keluarga di sandakan...dia kirimkan...

3no gr33ny said...

محمد شهريل القنيطري : hehe..ada saja cuma hamba sibuk bercuti di kampung dengan keluarga =)

telur penyu tersangatlah sedap!!

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : kenapa jadi sebegitu sahabatku?? huhu..nasib di sana pon ada jugak kan..

keri ikhwan said...

err... rasa cam tak mampu nak telan je :)

3no gr33ny said...

keri ikhwan ; pernah makan x??

alif ismail said...

telur penyu kesukaan hamba!!!!!!!!

3no gr33ny said...

alif ismail : dan hamba juga =)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail