Wednesday, 7 March 2012

RABU yang tidak berkata-kata...

Assalamualaikum sahabat..!!

Apa yang bermain di fikiran sahabat kala melihat gambaran ni..??

I
I
I
I
I
V

31 comments:

Gen2Merah said...

putus cinta tak bermakna kita gagal untuk selama2 nya,... berusaha laa... Insya Allah jodoh pertemuan tetap akan datang juga.... Insya Allah...

keri ikhwan said...

putus cinta/ dikhianati orng yg dipercayai... sangat menyakitkan.. luka, patah dan remuk yang memedihkan... mengambil masa yg terlalu lama untuk sembuh...
kadangkala seseorang mnjadi takut dan trauma... takut untuk mempercayai.. dan takut dikdecewakan kali kedua...
lalu dia mengunci hatinya ... menutup ruang untuk rasa yang sama bertapak dan singgah sekali lagi...

3no gr33ny said...

Gen2Merah : mungkin juga belum tiba masanya utk hamba berusaha mencari cinta manusia

3no gr33ny said...

keri ikhwan : trauma dan takut utk bercinta lagilah yang menyebabkan hati dikunci buat insan bernama lelaki

AYIE ABAS said...

hati yg dilukai dan hati yg terkunci utk menerima cinta yg baru...??? ermmm ???

Kancil 8349 said...

tengok pada gambar pertama menggambarkan hati terluka tapi tidak berdarah dan gambar kedua menggambarkan hati terkunci untuk sesiapa sahaja. Janganlah kunci hati tersebut kerana kamu akan kerugian...bercinta memang ada adat kekal dan putus...mencuba banyak lagi akan mematangkan kita dalam memilih pasangan hati pada masa akan datang yang lebih baik...semoga hati kamu terbuka pada lelaki yang menyintai kamu

Dylla Abas said...

setuju semua pendapat di atas..tuan hamba jgn sesekali b'putus asa hingga mengunci hati sendiri..yg terbaik sedia menanti..insyaAllah :)

fiza nurani said...

ku kunci cinta buat mu...

3no gr33ny said...

AYIE ABAS : lebih tepat hati dikunci dek terluka

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : mungkin hamba terlalu takut utk terluka lagi

3no gr33ny said...

Dylla Abas : belum tiba masa menanti dek masih mahu belajar lagi

3no gr33ny said...

fiza nurani : (^_^)

Kancil 8349 said...

tidak perlu takut...takut akan mewujudkan keadaan fobia...

Gen2Merah said...

salam khamis yang ceria sahabatku Enor...

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : huhu..xtahu pula macam mna hamba mau rungkaikan kata hati

3no gr33ny said...

Gen2Merah : salam khamis =)

Kancil 8349 said...

sentiasa berdoa pada Allah...kerana jodoh kita yang ditentukan oleh - Nya...

remyhazza said...

Biarpun hati terluka.... akan dipertahankan cinta selamanya.....

Gen2Merah said...

salam jumaat plak ye... tengah fikir2kan idea bentri baru ke ni.. ehe

Kancil 8349 said...

salam petang...:)

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : hanya doa mengisi hati kala nestapa

3no gr33ny said...

remyhazza : masih mencinta walau terluka dan melukakan

3no gr33ny said...

Gen2Merah : baru dpat menghilangkan penat..

akuamir said...

kalau hati dah teeluke dengan cinte,, hati akan dikunci dari menerime cinte kot kan kan?? ^^_

alif ismail said...

salam....

ala, janganlah tuan hamba cemburu kerana tuan hamba juga pasti dikelilingi oleh teman yang baik2...

jagalah teman2 tu seperti menjaga diri sendiri kerana kita tidak boleh hidup sendirian...

3no gr33ny said...

akuamir : ha'a btol tu..pandai jugak tuan hamba meneka =)

3no gr33ny said...

alif ismail : w'slm..maka btol la kata tuan hamba...hamba masih mencuba menjadi sahabat yang baik =)

Fadzmie Mohamad said...

Takpe je kalau nak kunci jap. Bagi rilek-rilek dulu. ;)

3no gr33ny said...

Fadzmie Mohamad : rilex2 dulu ek..huhu =)

Kancil 8349 said...

apapun...kena beranikan diri...menerima yang sudi kerana kamu akan terlepas masa yang berharga dalam diri kamu....

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : hamba cuma rasa membazir andai bercinta bukan pada yang sebetulnya bakal suami hamba..itulah yang hati rasakan

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail