Wednesday, 30 May 2012

Detik

Telekuku kaku
Dayaku tak mampu
Cuma duduk termangu
Mengira sisa-sisa waktu
Tidak mahu terus pergi berlalu
Detik ini sangat hasad dan cemburu
Memutar saat masa tanpa izin dariku


p/s : Masa cuti hamba kian singkat...

20 comments:

KorN said...

selamat menikmati hari2 terakhir cutimu dengan sebaik mungkin... hehe

QueeN TerataI said...

masa akan terus berdetik.. kitalah yg perlu manfaatkan setiap detik itu.. :)

Dylla Abas said...

masa tak akan menunggu kita kan..jadi isi la masa dgn perkara yg sepatutnya :)

Remy hazza said...

untung jugak dpt bercuti.....
remy hari2 keje.....huhuhu

3no gr33ny said...

KorN : huhu..saboo jelah

3no gr33ny said...

QueeN TerataI : detik ini hamba cuba meluangkan masa sebaiknya dengan keluarga

3no gr33ny said...

Dylla Abas : hamba sedang cuba sedaya upaya tidak membiarkan masa berlalu begitu sahaja

3no gr33ny said...

Remy hazza : itulah..sudah untung kiranya hamba mendapat cuti walaupun menjadi singkat dari yang sepatutnya

keri ikhwan said...

Kejap je rasa tetibe je cuti dh habis

Gen2Merah said...

ya, hargai masa yang ada dengan sebaik2nya...

Zul Fattah said...

aku lpas hbis exam ni.. cuti lamo r.. haha.. mu cuti gapo ni?

3no gr33ny said...

keri ikhwan : kejap je andai bab cuti..huhu..sadis2...

3no gr33ny said...

Gen2Merah : ini mlm terakhir hamba di kg halaman..huhuk

3no gr33ny said...

Zul Fattah : cuti sem tp ada terlibat sukan..huhui

Gen2Merah said...

mana lah cikgu enor ni tak hapdet2... (",)

PeRmAtA bIrU said...

ketika kita gembira, masa sangat cepat berlalu, dan ketika kita berduka... masa terasa sangat lambat dan hambar... itulah masa dengan kita...

3no gr33ny said...

Gen2Merah : mengalami masalah jalur lebar yang lembap dan sangat sibuk dengan latihan sukan..huhuk

3no gr33ny said...

PeRmAtA bIrU : itulah lumrah dunia yg perlu kita lalu

Kancil 8349 said...

bila dah kerja nanti...senanglah berblog dengan mudah

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : owhh..igtkn bila kerja makin sibuk

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail