Wednesday, 23 May 2012

Rabu Yang Tidak Berkata-kata

Assalamualaikum...


p/s : Inilah aktiviti hamba ditiap petang

14 comments:

Kancil 8349 said...

hahaha...best nie...semoga berjaya

Dylla Abas said...

wahh...sukan!! menarik ni :)

keri ikhwan said...

aktif betul

Gen2Merah said...

hehehee... baguslah.. at least kesihatan pun terjamin.. macam saya ni petang2 salu je tetido.. haha

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : memang seronok sebab ni memang minat cuma jadi terpaksa sebab latihan pusat dan hari pertandingan pada minggu kedua dan ketiga cuti..hamba hanya dpat cuti seminggu je...huhuk

3no gr33ny said...

Dylla Abas : best =)

3no gr33ny said...

keri ikhwan : ni terpaksa rela aktifdek kena buat surat tunjuk sebab pada pengarah kiranya jika tidak dapat menyertai sukan ni

3no gr33ny said...

Gen2Merah : alhamdulillah dapat menyihatkan badan..tuan hamba kan selalu main badminton dengan sahabat Kancil =)

QueeN TerataI said...

lama sungguh x bersukan.. masa kat sekolah dulu Queen pelari pecut tuk 100M.. heheh skrg ni berlari pecut dlm rumah jela.. kejar anak bila dia xnk pakai baju, xnk mkn.. hehehehe ;)

Remy hazza said...

mesti lepas nie sihat2 selalu....

محمد شهريل القنيطري said...

ni nmpak mcm lompat jauh jer..hehehe

3no gr33ny said...

QueeN TerataI : itu dah dikira senaman la ek..dengan anak2 =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : amin..begitulah hamba cuba berfkiran positif supaya ikhlas menyertai sukan kali ni

3no gr33ny said...

محمد شهريل القنيطري : inilah lompat kijang..adik beradik lompat jauh

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail