Saturday, 18 August 2012

Kad Raya Dari Sahabat Dylla

Assalamualaikum sahabat hamba

   Mula katanya ingin hamba mohon maaf kiranya tidak menukilkan sesuatu yang baru belakangan ini dek terlalu sibuk mengejar puasa yang bakal meninggalkan kita dan sibuk jugalah dengan kerja mengemas rumah untuk menyambut Aidilfitri yang bakal tiba...

  Nukilan kali ini khas untuk mengucapkan terima kasih yang teramat sangat kepada Sahabat Dylla yang sudi memenuhi permintaan kad raya hamba..hehe...surat ini sudah pun hamba terima dua hari yang lepas tapi dek kesibukan terpaksalah hamba menunda entri ni..maaf yer sahabat (^_-)





p/s : Tulisan sahabat Dylla tidaklah teruk seperti yang dikhabarkan..cuma hamba tergelak tengok nama disampul tu je..huhu

12 comments:

Cik Rongoks said...

best dpt kad raya ^^

cik asmakghazali said...

selamat hari raya saem terr! maaf zahir batin. mohlerrr maghi dumoh raye nim :D

penjajah minda said...

best la dapat kad raya.

Dylla Abas said...

hee..kenapa nak gelak..?? nama tu x betul ek..ngee :p

Remy hazza said...

Cantik kad dari dyla tu.....
berseni....

Kancil 8349 said...

bestnya dapat raya..hehehe

3no gr33ny said...

Cik Rongoks ; memang teruja sangat2.hehe =)

3no gr33ny said...

cik asmakghazali : selamat hari raya =) kalaulah rumah kita dekat mak =(

3no gr33ny said...

penjajah minda : hehe..memang best =)

3no gr33ny said...

Dylla Abas : itu nama sahaja2 hamba letakkan pada emel..haha

3no gr33ny said...

Remy hazza : betul tu..macam kena dengan jiwa hamba

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : rugilah sahabat Kancil tak minta dengan sahabat Dylla =)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail