Sunday, 5 August 2012

Peringatan Bersama

Assalamualaikum...

   Kali ini hamba hanya mahu menyampaikan sekadar ingatan buat diri hamba dan juga sahabat sekaum hamba sekalian dek ramai yang memandang remeh hal ni...


p/s : Hamba juga tidak sempurna..tapi masih hamba akan sentiasa mencuba

12 comments:

----- ----- said...

hehe~..
kalau nurse pulak macam mana..hehe..^.^

yang Benar, Ringkas, Sopan, Peace..^.^
NINJA

3no gr33ny said...

NINJA : kiranya pakaian mengikut etika memang kita tak dapat ubah melainkan kita ni memiliki kuasa untuk mengubahnya..

luar dari pakaian wajib tu boleh je berusaha utk tutupkan =)

keri ikhwan said...

zaman sekarang zaman perlumbaan menayangkan aset sendiri

Kancil 8349 said...

nice entri...semoga mereka sedar apa yang mereka lakukan

Remy hazza said...

bersama menjaga aurat......
teringat mlm tadi kt stesen erl.....
cantik kat atas bertudung..... tapi belakang nampak punggung..... kesian kan....

Edy Fee said...

saling mengingati sesapa ummat

3no gr33ny said...

keri ikhwan : dek sebab itulah hamba mahu tergerak hati mahu cuba mengingati..jua buat diri sendiri

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : amin..dan buat diri hamba juga

3no gr33ny said...

Remy hazza : err..pakai baju ke tu sahabat Remy..huhu..sangat memalukan (-.-")

3no gr33ny said...

Edy Fee : baetul kata tuan hamba =)

Shahril Nasir said...

semoga lebih ramai muslimah mengetahuinya...pakai tudung bukan hnya sekdar menutup rambut semata2...

3no gr33ny said...

Shahril Nasir : hamba juga harapkan begitu..insya-Allah..amin

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail