Monday, 10 September 2012

Buat Sementara

Assalamualaikum sahabat..

   Pulang hamba kali ini hanya sementara di halaman dek lusa hamba akan berkhemah sekali lagi untuk Bina Insan Guru (BIG)...perkhemahan kali ini merupakan program anak angkat..3 hari dua malam di sekitar negeri ini juga..

   Penat memang tak dinafikan tapi keseronokan, ilmu, dan pengalaman tidaklah dapat hamba kutip sebegini banyak jika tidak berkhemah seperti ini..apatah lagi lusa nanti dek hamba diberikan kepercayaan sebagai penolong pengerusi bagi menguruskan segala macam perkara...

p/s : Insya-Allah..bila selesai segalanya akan hamba kongsikan semua pengalaman hamba bersama


16 comments:

Gen2Merah said...

BIG memang menyeronokkan kan... tahniah yang cikgu enor sebab terpilih sebagai penolong pengerusi.. ambil pengalaman ini untuk menjadi pendidik yang lebih sukses kelak

keri ikhwan said...

hiperaktif betol cikgu sorang nih :D

Remy hazza said...

cikgu masuk hutan lagi........
best nyer berkhemah...... pastu jadi pembantu pengerusi lagi......
mem besar tu......
semoga semuanya enjoy dgn xtvt yg dirancangkan....

3no gr33ny said...

Gen2Merah : insya-Allah..semoga pengalaman ni dapat hamba jadikan bekalan sebagai seorang guru kelak

3no gr33ny said...

keri ikhwan : hiperaktif tu bakal murid hamba..huhu =P

3no gr33ny said...

Remy hazza : itulah sahabat Remy..bukan mudah nak jadi cikgu..kena llaui segala macam perkara dulu

Edy Fee said...

aik ipg yer? hehe ipg mana? hurmmm edy dh selesai BIG.ehhehe selmat berkhemah

3no gr33ny said...

Edy Fee : betul la tu..hehe..hamba di negeri bersejarah =)

Zul Fattah said...

dari kecik sapa ko besar mu pengakap? terbaik r.. haha.. Slamat hari raya eno.. maaf kat aku banyak.. sory baru dpat on9..

Edy Fee said...

dtg myemak lg

Kancil 8349 said...

pergh...bila tengok dan baca entri nie teringat plak masa Kancil BIG di Mersing...huhuhu...kenangan yang ndak dapat dilupakan...84 orang...5 je lelaki...selebihnya perempuan...hehehe....kancil and the geng..

3no gr33ny said...

Zul Fattah : dulu bukan pengakap la beb =)

3no gr33ny said...

Edy Fee : hamba mengalukan kedatangan sahabat di laman ni =)

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : amboii..senang la sahabat Kancil nak cari calon masa tu ek =)

Sanji Ngatmi said...

tuan blogger darjah berapa

3no gr33ny said...

Sanji Ngatmi : hahha..darjah??

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail