Monday, 17 September 2012

Tak Tergapai

Rasa yang bertandang ini
Menyedarkan aku masih punyai hati
Datangnya menyentuh sanubari
Sekian lama jauh menyepi

Aduhai..
Setelah kunjungnya kembali
Terlupaku akan fitrah insani

Tak mampu kugapai pelangi
Hanya dapatku pandang menjauhi
Sirna warnanya yang menghiasi bumi

Aku berpegang pada takdir Illahi
Kerana janji-Nya pasti ditepati


10 comments:

NasZ said...

Saya faham.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

3no gr33ny said...

NasZ : apa agaknya yang difahamkan sahabat Nasz?

Remy hazza said...

akan tiba waktu tu...kena kasi hint sikit...baru sidia tahu yg kita memang dah ready....he3

3no gr33ny said...

Remy hazza : hahah..agak kelakar tips dari Sahabat Remy..hint macam mana la patut hamba gunakan yer..hehe

Dylla Abas said...

setuju dgn remy hazza..kena bagi hint sikit la supaya "dia" lebih faham :)

3no gr33ny said...

Dylla Abas : dah berkenan dek hati susah pula mahu mendekati

Everything's Everythings said...

yup betul tu, kdg2 kita berdiam perasaan tu tak smpai ;P
mcm Remy kata juga kasi sikit hint xD

3no gr33ny said...

Everything's Everythings : entah la..mungkin tidak

Kancil 8349 said...

bila hati sudah terpikat...tunjukkan reaksi yang menarik untuknya..tapi jangan melampau...dia akan sedar juga tu...

keri ikhwan said...

masuk minang cepat2. haha
buatlah apa cara pun asal masih dibatasi syariat :)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail