Sunday, 2 September 2012

Oppa Gangnam Style_Menghibur Hati

Assalamualakum..

   Saat hamba sedang berperang dengan emosi dalam menyiapkan tugasan-tugasan yang perlu dihantar dalam tempoh waktu terdekat ni..hamba rasa amat memerlukan sesuatu hiburan bagi menghilangkan semua tekanan..

   Dek kini sibuk dengan lagu Oppa Gangnam Style..hamba pun turut sama menyibukkan diri melihat-lihat video di Youtube..tersangat banyaklah yang keluar termasuk Raya Style dan macam-macam lagi..tergelak juga hamba menonton aksi yang pelbagai semua tu untuk meniru video yang sebenar ni..huhu


p/s : Selamat berhibur (^_^)

8 comments:

Alif Ismail said...

Apekah itu?? Hamba pula sibuk mengemas brg untuk berangkat ke tmpat asal..sedihnye..huhu

Remy hazza said...

oppa gangnam style.....
kalau kat opis asyik dgr lagu nie jer..... memasing pakat layan kat utube !!!!

Gen2Merah said...

hahahaha... comel je layan kan.. pakat berhibur bersama...

3no gr33ny said...

Alif Ismail :selamat kembali ke alam belajar yer sahabat Aliff..semoga cepatlah tamat kan..penat sangat menjalani kehidupan seorang pelajar

3no gr33ny said...

Remy hazza : seronok kan?? muziknya menghiburkan.. =)

3no gr33ny said...

Gen2Merah :dapat hilangkan penat sementara cuma pun cukup

Kancil 8349 said...

no komen...hehehe

Dylla Abas said...

Gangnam Style ni mmg dah merebak kat Malaysia...semua org pun nak layan..hee :p

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail