Saturday, 29 September 2012

Sahabat

Assalamualaikum sahabat..

   Selama mana kita berkawan dengan seseorang..wajib akan terjadi salah faham atau pertelingkahan walaupun sekejap..tapi kadang-kadang kita tak sedar bahawa tanpa rakan-rakan kita, terutamanya yang paling rapat dengan kita..hidup kita akan tersangatlah bosan..

   Seperti hamba sekarang ni dek sahabat baik a.k.a sahabat sebilik a.k.a sahabat sekelas a.k.a sahabat yang senantiasa bersama dalam apa jua pekerjaan hamba terlibat dengan program Biro Tatanegara (BTN) ..lebih membosankan bila rakan yang lain juga balik dan yang tinggal masing-masing sibuk dengan kerja sendiri..terkadang rasa tak waras bila sehari tak bercakap dengan sesiapa dek jiran tetangga hamba kebanyakkannya telibat dengan BTN (T.T)

   Nasiblah hamba ni agak tak pemalu..merayap di bilik rakan yang berlainan kelas untuk ajak mereka keluar makan sama-sama..tak sanggup rasanya untuk makan seorang diri..bertambah tidak waras kelak hamba..huuu...! Betullah pepatah lama...bila tiada di depan mata baru nak hargai orangnya...



p/s : Semoga sahabat hamba selamat kembali ke hostel esok..
Gua udah kangan bangat sama kamu..hehe (*-*)

6 comments:

Remy hazza said...

betul tu.... bila tak nampak..... hati merindu.... nk pi mkn sorang2...remy pun segan....tapau boleh ler.....he3

Kancil 8349 said...

kancil menyokong...betul tu

3no gr33ny said...

Remy hazza : ada juga yang sama semacam hamba ye..segan nak makan sorang

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : inilah resam bersahabat =)

Everything's Everythings said...

Wahh bagus lah mcm tu ;P
kalau aku ni jenis pemalu kalau takde kawan snggup makan sorg2 xD

Kancil 8349 said...

semoga berkekalan persabahatan kalian

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail