Wednesday, 11 July 2012

Rabu Yang Tidak Berkata-kata

Assalamualaikum...

BBM ( Roda Abjad)

8 comments:

keri ikhwan said...

camne nak guna bbm tu

Remy hazza said...

roda roda utk bahan bantuan ngajar ye......

3no gr33ny said...

keri ikhwan : ni khas direka untuk kanak-kanak Pendidikan khas untuk mengelakkan mereka menghafal huruf ikut turutan...

pusing roda..tengok dekat huruf mana jarum berhenti..mintak murid sebutkan huruf tersebut ler =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : bahan bantu mengajar ler ni sahabat Remy

KorN said...

huh.. boleh penink...

3no gr33ny said...

KorN : cepat pening rengok nombor dan huruf ni macam ciri2 kanak-kanak khas ni..heheh

Alif Ismail said...

salam ziarah sahabat hamba...

maaf kerana lama menyepi tanpa khabar angin...huhuhu

wah...jam tu sgt memeningkan hamba..kalau wujud pun jam mcm tu, mesti kehidupan manusia seakan sukar kan..??

3no gr33ny said...

Alif Ismail : w'slm..maka tiadalah hamba berkceil hati dek hamba juga sibuk belakangan ini..

p/s : tu roda abjad untuk mengajar =)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail