Wednesday, 18 July 2012

Rabu Yang Tidak Berkata-kata

Assalamualaikum semua (^_^)

Maafkan hamba yang terlalu sibuk nan memanjang sahaja pada semester ini..huhu..Tapi sahabat semua pernah  tak tengok situasi gambar di bawah ni?? Dimana..bila..??


17 comments:

Kancil 8349 said...

cantik....ndak pernah lagi tengok jarak dekat

Remy hazza said...

sambutan hari merdeka kat stadium putra ke ?

keri ikhwan said...

sukma? haha main bantai je

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : tengok dekat lagi cantik dan kagum tau..heeheh

3no gr33ny said...

Remy hazza : maka betul la jangkaan sahabat Remy..nni di stadium tertutup dan hamba salah seorang daripada yang jadi bendera tu

3no gr33ny said...

keri ikhwan : aduhaii..merdeka la..huuk

Adylia Qarissa said...

bendera malaysia :)

3no gr33ny said...

Adylia Qarissa : uk tu daripada manusia

merahitujambu said...

kreatifnyaaa

Gen2Merah said...

saya pun kembali daripada tugas nan sibuk memanjang.. hmmm, tempat ni macam sambutan hari Malaysia je.. ehehe..

salam Ramadan cikgu

Kancil 8349 said...

tulah kata orang...memang cantik bila kita tengok sendiri

3no gr33ny said...

Adylia Qarissa : dibentuk dari lebih 2000 pelajar ipg

3no gr33ny said...

merahitujambu : bukan mudah kera ni..banyak bentuk yang dihasilkan selain bendera ni

3no gr33ny said...

Gen2Merah : betul la kata tuan hamba..sambutan merdeka..cari lah di youtube..merdeka 2010

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : bukan setakat tengok sendiri..tapi menjadi salah seorang yang membentuk bendera ni

Kancil 8349 said...

eya ke...bestnya

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : best tapi penat la untuk berlatih ni selama seminggu

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail