Sunday 29 July 2012

Aku Terjah! Aku Follow! Apakah Itu?


Assalamualaikum...

   Setelah agak lama hamba tidak menyertai segmen..maka terbukalah hati ini dengan jemputan daripada sahabat Kancil yang pada kira hamba sudah lebih tiga hari memaklumkan hamba mengenai segmen ni ..

Klik pada banner ek untuk ke halaman penganjur
   Terjawab sudah sebab hamba mengikuti segmen ini selain turut sama memeriahkan segmen yang dianjurkan.. dan soalan kenapa hamba terjah pula dek kerana hamba juga turut diterjah sama..err..betul ke jawapan hamba ni (-.-) ..mohon maaf pada penganjur...

   Dengan sukacitanya pula hamba memaklumkan bahawa dengan ini hamba menjemput sahabat Remy, sahabat Dylla, dan sahabat Korn untuk turut sama sertai segmen ni..maaf andai menyusahkan..tapi hanya nama tuan hamba sekalian saja yang terseru di hati ..hehe...

p/s : Tapi hamba kurang pasti pula sama ada sahabat hamba yang diseru tu sudah turut serta segmen ini atau tidak..cuba jaya saja (-.-")


33 comments:

Korn Ahmad said...

thanks for tagging me... nnti jika korn berkesempatan, korn join yerp

Dylla Abas said...

belum ada sesiapa yg invite..thanks ye..sy mesti join :)

3no gr33ny said...

KorN : sama2 kita sokong sahabat di halaman =)

3no gr33ny said...

Dylla Abas : maka tepatlah kata hati hamba =)

Kancil 8349 said...

wah...terima kasih kerana sudi serta...semoga dapat meningkat follower 3no..malah dapat peminat setia

Cikrosecute said...

Selamat bersegmen...

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : dapat sahabat semacam sahabat Kancil pon hamba dah bersyukur..xperlu rasanya peminat =)

3no gr33ny said...

Che Rosliza Che mat : terima kasih sudi menjadi salah seorang sahabat hamba =)

Unknown said...

terima kasih ajak remy......
tapi remy dah join segmen nie....
semoga kita berdua berjaya tau.....

http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

3no gr33ny said...

Remy hazza : cubaan hamba tak berjaya nampaknya..hehe

Kancil 8349 said...

terima kasih....kancil hargai apa yang kamu nyatakan...semoga persahabatan kekal walaupun kita ndak pernah bersua muka...:)

Unknown said...

mana pulak tak berjaya..... masih diterima... syarat2 kita dah dipenuhi......

Unknown said...

selamat bersegmen...sory lama xdtg.. :)

Kancil 8349 said...

salam hari rabu...semoga ceria dan sihat sentiasa di sana

vendoline said...

all the best yer

Fira Fadzlan said...

happy ramadhan ^_~ BW sini and follow sini dari segment same

http://zafirahzarrae.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apekah-itu.html

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : bersahabat tidak semestinya bersua muka..yang penting ikhlas dijiwa =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : hehe..baiklah sahabat Remy (^_^)

3no gr33ny said...

محمد شهريل القنيطري : tidaklah hamba berkecil hati dek hamba juga tahu masing-masing punya hal sendiri

3no gr33ny said...

Edy Fee : terima kasih =)

3no gr33ny said...

zafiRah : terima kasih dek sudi bertandang =)

Unknown said...

http://kumahuitu.blogspot.com/2012/07/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html


Salam Ramadhan...
Salam Perkenalan... :)
Happy Blogwalking..

Faaein Talip Roy said...

selamat bersegmen!.. =]

Unknown said...

selamat bersegmen!!

3no gr33ny said...

Zaidalifah Hussin : salam perkenalan juga..terima kasih sudi menapak di halaman hamba

3no gr33ny said...

Faaein Talip Roy : terima kasih..ni hanya meluangkan masa =)

3no gr33ny said...

Shahril Nasir : terima kasih (^_^)

yN crEATioNs said...

salam ukhuwah...salam eid 1433H

http://cindereallacreations.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

Cik Bayan said...

http://www.aynoranur.com/2012/08/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

done follow here,
jom follow balik blog saya, t/kasih..

THE AUTHOR said...

Jemput join segmen saya ini sekali...
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
Salam kenal dan follow
Maaf mencelah disini...
Jom cari rakan2 follower dan blog anda direview
Penyertaan sehingga kini 72 blogger !!!

Everything's Everythings said...

Datang dari segmen yg sama ;D
wish u best of luck

http://everythingseverythings.blogspot.jp/2012/09/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu_20.html

Anonymous said...

pandai jep tarik follower kan ..

Anonymous said...

Singgah sini dari segmen yang sama ^^ jom ke blog sy
V
V
v
v
http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/10/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail