Tuesday, 10 July 2012

Senamrobik Serentak

Assalamualaikum semua..

   Dek kesibukan tugasan untuk pembentangan yang melampau banyaknya..maka hamba mahu kongsikan sahaja gambar sebagai tatapan dan kenangan sempena Senamrobik Serentak 1Murid 1Sukan yang bermula tepat jam 8pagi tadi..harap sahabat terhibur (^_-)


Instruktor
Kanak-kanak prasekolah
Sesi memanaskan badan
Kedudukan mengikut rumah sukan

10 comments:

Aisy Nasiha said...

bestnya, murid-murid pun nampak seronok..kat sekolah sy cikgu dan murid sesi pagi je terlibat... kami tak leh join pun...

keri ikhwan said...

td pun ada gak. tengok jela. malas nk join.

KorN said...

bersenam robik pulak.. err dah lama pulak korn x join senam robik ni

KorN said...

bersenam robik pulak.. err dah lama pulak korn x join senam robik ni

Remy hazza said...

senamrobik ramai2....... best best !!!!

Remy hazza said...

remy dtg lagi nak ajak join segmen.....
http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/07/cik-buaya-1st-giveaway-choose-your.html

3no gr33ny said...

Aisy Nasiha : sememangnya best2 sgt2..kenapa sekolah tuan hamba tidak mewajibkan yang sesi petang juga trelibat ek??

3no gr33ny said...

keri ikhwan : senamrobik sihatkan badan le sahabat Keri

3no gr33ny said...

KorN ; dah lama xsnam robik tidaklah mengapa sahabat Korn..tapi senaman tu jgn tak dibuat langsung yer =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : best sangat2 =)

p/s : insyaAllah kiranya ada masa hamba akan join

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail