Monday, 4 February 2013

"2nd year Ohsem Anniversary Aku cuma seorang kulikutif !!! Give away"

Assalamualaikum...

   Alhamdulillah sempat juga hamba sertai GA yang dianjurkan Sahabat Remy..sangka hamba sudah terlepas tarikh yang ditetapkan penganjur dan kecewalah hati dek tidak dapat menyertai GA sahabat yang baik hati ini..Namun syukur yang amat sangat kerana Sahabat Remy sanggup bertandang ke halaman hamba semata-mata untuk mengkhabarkan bahawa hamba sudah tersalah faham..hehe...rupanya tarikh tutup adalah pada bulan Februari (*.*)

Klik banner untuk ke halaman penganjur!!

   GA yang dianjurkan sahabat hamba ini tidak terlalu rumit..dengan itu, hamba seru semua pembaca nukilan hamba ini untuk turut serta dalam GA Sahabat Remy..tak rugi sahabat ikut serta..malah rugi kiranya tidak turut sama memeriahkannya...

p/s : Sahabat Remy antara sumber inspirasi hamba terus menukil di halaman

18 comments:

Nasz said...

good luck.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com

Remy hazza said...

shabat !!!
thanks for support...... terharu nie...... biarpun slah faham...he3
btw remy doakan semoga sahabat antara yg bertuah nanti....Amin

3no gr33ny said...

Nasz : terima kasih =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : bab salah faham tu memang kelakar..haha

Kancil 8349 said...

good luck

theseventhmuhammad said...

wow..macam best jer..hehe

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : terima kasih sahabat Kancil..jomlah turut serta

3no gr33ny said...

theseventhmuhammad : apa tunggu lagi..jom sama2 ikut serta!!

Hanif Idrus said...

Dah join dah....
Good luck !!

Mana tahu dapat makanan sedap2..hehheheheh

SHAHIDA SHIDA said...

semoga berjaya...

SHAHIDA SHIDA said...
This comment has been removed by the author.
3no gr33ny said...

Hanif Idrus : sahabat mengharapkan makanan2 di halaman sahabat Remy yer..hehe

3no gr33ny said...

SHAHIDA SHIDA : terima kasih =)

Shiqin Sunshine said...

wahhh...nasib baik ye...sempat gak joi...huhu...all the best!! ;)


p/s: comel nye blog kedp2 mata dia...~

3no gr33ny said...

Shiqin Sunshine : kalau sahabat nak kelip2 sebegini juga..minta la dengan sahabat Alif

#JemahAwesome said...

Tuuut tuuut! Jemah singgah sini,dari giveaway yang sama! http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/02/2nd-year-ohsem-anniversary-aku-cuma.html

Jemah follow sini tau! ^^

deno said...

salam.. deno dtg dari segmen yg sama... segmen abg remy da romeo.. hehe..

btw, deno ada short giveaway... tak perlu buat entry, tinggal link di ruang komen sahaja.. jom! :)

www.dayangdeno.blogspot.com

C.T.K said...

goodluck 3no...slh phm ckit je tu..hehe...sudah join da :)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail