Saturday, 16 February 2013

Header Dari Sahabat Alif

Assalamualaikum sahabat...

   Seminggu berada di kampung bagaikan dua jam..huh! (-.-") ..dan disebabkan itulah tidak hamba berkesempatan memperbaharui entri di halaman hamba ini..tambahan pula dengan internet yang kurang memberangsangkan di hari-hari hujan...

   Maka belum sempatlah lagi hamba mengkhabarkan kepada sahabat mengenai hadiah yang hamba peroleh daripada Sahabat Alif yang baik hati (^_^)..sangat terharulah hamba dek beliau sanggup bersusah payah mencipta header baharu buat hamba yang daif ini...


   Comel sangat-sangat..!! Terima kasih yang amat sangat buat Sahabat Alif..doa hamba semoga sentiasa sukses dalam setiap bidang yang diceburi sahabat (^_-) amin.....

15 comments:

Remy hazza said...

remy dah tgk haritu kat blog alif...memang cantik....... remy jer tak order lagi.......kena tunggu budget ada dulu.....

Alif Ismail said...

salam ziarah...

terima kasih tuan hamba. jangan lah terlalu berterima kasih kpd hamba krn bakat yg ada ini harus dikongsi bersama, insyaallah..

theseventhmuhammad said...

comel..kagum dengan bakat saudara Alif Ismail..

MystoryPic said...

cantiknya...... untung ada sahabat yang ramai ni kan

3no gr33ny said...

Remy hazza : harganya memang berpatutan dengan hasil keja sahabat Alif ni =)

3no gr33ny said...

Alif Ismail : terima kasih hamba ini ikhlas dek hasil kerja ini bukan sewenangnya mudah..

3no gr33ny said...

theseventhmuhammad : bakat yang tidak selalu dijumpai

3no gr33ny said...

MystoryPic : sahabat di halaman tidaklah ramai tapi semuanya baik hati dan mempunyai bakat yang tersendiri =)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

memg comel sgt ne..

3no gr33ny said...

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ : betul3!!

Hanif Idrus said...

Cantik yek....

3no gr33ny said...

Hanif Idrus : hehe..untung dapat kawan kreatif seperti sahabat Alif =)

Kancil 8349 said...

comelnya

wan nurul hezrina abd halim said...

cumilnyerrrr geram geram!

Dylla Abas said...

si Alif punya doodle mmg comel2 belaka kan :)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail