Monday, 30 January 2012

En. Abang Saifuddin

Assalamualaikum!!

   Seronok tidak berwalang lagi hamba bila mendapat pensyarah yang baru..Bukan saja suka berpuitis dalam menutur wacana..malah asalnya juga tidak disangka..jauh terbang dari Sarawak rupanya..Gayanya bagai kena pula dengan hati hamba..tidaklah sabar pula menanti waktu bersemuka lagi dengannya.

Meninggalkan anak didik
Ditangisi pemergian
Tetapi aku belum mati
Membawa jauh diri dan hati
Menghadapi kelas yang baik rupa sebegini
Masih bermain dengan kata-kata
Penuh berbunga warnanya

( En. Abang Saifuddin)  

12 comments:

Kancil 8349 said...

bestnya dapat pensyarah yang kita inginkan...tahniah

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : sgt seronok =)

keri ikhwan said...

guane tu.. hensem ko? haha

3no gr33ny said...

keri ikhwan : sudah berumur..cuma gemar berbungan dalam berkata..huhu

alif ismail said...

amboi...bahaye nih... jangan sampai jatuh hati dengan die dah le..huhu..

3no gr33ny said...

alif ismail : janganlah tuan hamba salah ertikan..hamba hanya suka cara pengajarannya saja..huhuk

NasZ said...

kalau pensyarah best dan mengajar best, kita yg nak belajar ni pun best. kesimpulannya, semua akan jadi best la kan? hehehe.

From,

Nasz

MOHD NASER.com

Dylla Abas said...

oh..bestnya dapat 'geng' baru (",)

Kancil 8349 said...

moga bertambah kegembiraan kamu

3no gr33ny said...

NasZ : pembelajaran pon akan jd seronok =)

3no gr33ny said...

Dylla Abas : btol kata tuan hamba..'geng' baru..heheh

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : terima kasih..begitulah hendaknya..moga segala dilalui dengan berlapang dada sahaja

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail