Thursday, 26 January 2012

Hamba terkena kali ke-6!!

Assalamualaikum!!

   Hamba ingatkan sudah tamat permainan ni tapi masih wujud lagi..Jadi demi sahabat baik hamba, Cikgu Kancil..maka hamba terjebak lagi kali ini..dan nah ini peraturannya..hamba juga hampir terlupa..hehe.....


   Ini pula soalan yang diajukan dari sahabat hamba...

Siapa idola anda?
Hamba jadikan ayahanda hamba sebagai idola mengejar cita-cita...

Apa sebabnya anda memilih dia menjadi idola anda?
Walaupun ayahanda hanya guru mengaji al-Quran di kampung tetapi dirinya sabar meneledani setiap muridnya yang pelbagai karenah hingga kebanyakkannya berjaya khatam sebelum sekolah menengah

Pandangan anda mengenai negeri Sabah?
Sabah pada hamba negeri yang damai..teringin pula mahu menikmati ketenangan di sana 

Tempat yang paling cantik pernah anda kunjungi?
Pada hamba..tempat yang sejuk mata memandang semuanya cantik..apa lagi andai lamannya dihiasi sawah padi..nyaman je rasa hati


Nama tempat paling pelik pernah anda dengar atau lihat?
Sudah terlalu banyaklah nama tempat yang pelik hamba dengari dan lihat sendiri...huhu...

Kereta impian anda?
Hamba peminat kereta CRV


Rumah impian anda?
Lebih kurang macam ni la...halaman yang bertatahkan kehijauan alam


Negara yang anda ingin lawati?
Teringin sekali hamba ke Mekah dan Madinah...menatap indahnya ukiran masjid di sana..terutamanya Masjid Nabawi


Kenalkan Kancil satu blog yang paling baik?
Sahabat hamba yang selalu berkunjung ke halaman hamba semuanya baik..

Mengapa pilih blog tersebut?

Tidaklah hamba tahu yang mana paling baik sebab kesemuanya memang terbaik (^_^)

Jika ada lima bintang, kamu bagi blog Kancil berapa bintang?
Hamba bagi halaman tuan hamba full marks..heheh

   Ini pula soalan hamba untuk sahabat yang singgah membaca di sini..andai sudi..jawablah di ruangan 'bermadah pujangga" tu ek (^_-)

1) Serabut ke idak halaman hamba ni?
2) Sahabat bagi pendapat cket boleh tak tentang halaman hamba?
3) Teruk ke penulisan hamba?
4) Sahabat ada cadangan tak tentang cara hamba menukil ni?
5) Apa pandangan sahabat tentang hamba dan halaman?
6) Siapa antara sahabat yang meminati CRV seperti hamba?
7) Tuan hamba sukakan kereta yang berwarna...?
8) Bagaimana pula dengan rumah idaman kalian semua?
9) Warna pilihan rumah impian tuan hamba?
10) Kenapa tuan hamba memilih warna tu yer?

12 comments:

Kancil 8349 said...

terima kasih 3no...insya Allah Kancil akan tolong jawab soalan kamu tu...sebab soalan mudah...hehehe

baguznet said...

owh... cantiklah rumah kat bendang tu, gambar di mana tu?

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : jawab tau tuan hamba...heheh

3no gr33ny said...

baguznet : gmbr kt google..tp nk rumah yg mcm tu la kn..cantik dan damai je

Sekamar Rindu said...

salam..

hehe..hamba pun kena juga...:)) pun kena tag yg sama oleh mama maszull..:)

3no gr33ny said...

Sekamar Rindu : w'slm..huhu..senasib la ni ek

keri ikhwan said...

jawab ringkas kat sini:
1. ok je
2. kadang2 terlalu banyak penggunaan warna kt tulisan. :)
3&4. sbb suka ngan cara penulisan camnila saya dtg hari2 jenguk sini
5. pandangan saya terang klu pakai spek n kabur klu bukak spek :D

7. Hitam/silver
8,9,10. rumah yg selesa cukupla. warna lembut dan tenang

baguznet said...

gr33ny
rumah seumpama itu blh cuba cari di dlm kawasan Kedah, atau pulau Langkawi sbb masih ada kawasan bendang. Suasana mmg damai kalau tinggal dikelilingi bendang

3no gr33ny said...

keri ikhwan : terima kasih sbb sudi jawab soalan hamba seikhlasnya walau ada cket loyar buruknya..huhu

3no gr33ny said...

baguznet : huhu..jauhnye nk kena cari umah dgn kampung halaman hamba

Kancil 8349 said...

kancil sudah menjawab...kalau sudi jomlah singgah ke blog Kancil..

http://kancil8349.blogspot.com/2012/01/menjawab-soalan-tag-3no-gr33ny.html

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : terima kasih sbb sudi jawab soalan =)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail