Saturday, 13 July 2013

Genap 4 Tahun

Assalamualaikum (^_^)

   Alhamdulillah...hari ni genap empat tahun hamba dan sahabat siswi menuntut ilmu di kampus "ehem-ehem" yakni tempat hamba belajar sekarang..dan masih berbaki setahun setengah lagi..huhu..pejam celik, sudah empat tahun hamba bermusafir mencari ilmu di negeri bersejarah ini...

   Sedar tak sedar juga minggu hadapan akan bermula praktikum fasa-2 selama dua bulan di Sekolah Kebangsaan Pulai..cuak juga memikirkan pertama kali mengajar matapelajaran Pendidikan Jasmani dan Kesihatan di aliran perdana bagi subjek elektif hamba..huhu..bagi subjek major InsyaAllah semuanya akan baik-baik sahaja..amin...

   Masalah datang silih berganti..itulah nasib hamba sekarang ini yang masih keliru dengan tarikh sebenar cuti sekolah memandangkan tiket bas yang sudah pun hampir habis di pasaran..huhu...harapnya sekolah menyahut seruan cuti berganti dan hamba dengan lapangnya dapat pulang bersama kakanda hamba menaiki kereta..hihi...doakan moga hamba dapat menjayakan praktikum dengan lancar dan memperoleh keputusan cemerlang kali ini yer sahabat (*_*)

Alhamdulillah, berjaya memperoleh "A" praktikum lepas

Antara kejayaan tahun ni (^_^)

16 comments:

Tetamu Istimewa said...

Oh, mula minggu depan ya praktikum? Dengar cerita ada juga guru praktikum aka masuk sekolah saya, dua orang. Opsyen tak pasti sangat dengar kata Pendidikan Jasmani dan Pendidikan Seni Visual. 2 bulan juga.

istana biru said...

wah selamat berpraktium yer cikgu... :) gud luck... lama x bertandang ke sini...salam ramadhan

KorN said...

kampus ehem2 tu kat mane yerp.. heheh,,,
okei sahabat, selamat berpaktikummmmm ye cikgu to be..

3no gr33ny said...

Tetamu Istimewa : andai guru pelatih Pendidikan Seni bukanlah dari kampus hamba...huhu..

3no gr33ny said...

istana biru : terima kasih..salam Ramdhan juga buat sahabat

3no gr33ny said...

KorN : haha..di negeri bersejarah la katakan..terima kasih yer sahabat

Hanif Idrus said...

Pulai tu dekat dengan aku punya mak mentua punya umah....
SElamat mengajar!

Keri Ikhwan said...

Good Luck.
Masa praktikium ni laa nak kaut ilmu bnyak2 dr ckgu senior.
kena buat kerja bnyak tu biasa. tp yg tulah akan membiasakan diri bila masuk "alam sebenar" bila dh posting nnti

wantie said...

wow..lamanya study. lima tahun setengah tu. kebal....

dulu akak nak habiskan degree pun merangkak dik.

3no gr33ny said...

Hanif Idrus: owh yeke..hehe..terima kasih

3no gr33ny said...

Keri Ikhwan : terima kasih yer sahabat..bab kerja banyak tu memang menjadi lumrah..huhu..hamba reda sahaja

3no gr33ny said...

wantie : haha..bukan mudah nak jadi cikgu kak..hamba terima seadanya

Kancil 8349 said...

alhamdulillah...tahniah daripada Kancil...seperti ndak sabar sudah kamu mahu keluar untuk mengajar

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : hihi..memang tak sabar

alif ismail said...

ooo...banyaknye pahala...eh, piala lah...huhuhu...

Kancil 8349 said...

kancil doakan kamu berjaya

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail