Wednesday, 14 December 2011

RABU yang tidak berkata-kata...

Assalamualaikum sahabat-sahabat semua (^_^)


Andai kurang jelas..klik gambar eah

p/s : Teringat pula hamba dengan Teori Pembelajaran Sosial dan Konstruktivisme

14 comments:

merahitujambu said...

kita ptt tunjuk contoh yang baik

Dylla Abas said...

sebab tulah kena tunjukkan teladan yg baik di depan kanak-kanak kan.biarkan mereka membesar dengan cara yg lebih baik.wallahu'alm..

p/s : apa pun gambar tu memang cute sgt :)

Gen2Merah said...

klik gambar pun tak berapa jelas tulisannya hehe..

iya, ada perlunya anak2 dan adik2 kita d dedahkan nilai2 murni yang terbaik sejak dr kecil lagi..

3no gr33ny said...

merahitujambu : btol3..

3no gr33ny said...

Dylla Abas : gmbr ni sumber fb..hehe

3no gr33ny said...

Gen2Merah : ha'a..tapi xdpt nk nolong..hehe...

Sekamar Rindu said...

salam...

masih ingat teori pembelajaran sosial dan konstruk tu...:)

Kancil 8349 said...

pembelajaran yang baik...

3no gr33ny said...

Sekamar Rindu : hehe =)

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : sangat2..budak2 kan suka meniru..

Baizura Khosaini said...

pandu lalu jap..follow =)

3no gr33ny said...

Baizura Khosaini : terimas =)

keri ikhwan said...

anak2 ibarat kain putih, kitalah yg mencorakkannya (ckap cam dah ade anak je haha)

3no gr33ny said...

keri ikhwan : bakal ada anak jgk kn tuan hamba...huhu

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail