Saturday, 10 December 2011

SABTU yang tidak berkata-kata

Assalamualaikum kepada yang sudi singgah (^_^)

Pernah ke idak tuan hamba semua jalankan misi seperti gambar di bawah ni waktu belajar dulu-dulu atau sekarang?? 

Kenangan tahun pertama
Semacam yang sedang lena atau yang sibuk berbincang yer tuan hamba? hehe...

p/s : rindu pula pada kenangan dulu...

10 comments:

Kancil 8349 said...

biasa terjadi...nie kes malas nak berbincang...mesti ada yang perang mulut...tak pun sebab sepakat bincang kat hostel...hehehe

Sekamar Rindu said...

salam..


yg sedang lena tu..dah terlalu penat study tuuu..hehe

ain farahin said...

dua2 situasi pernah mengalaminya..
study hard tu~

An'nisa Anisah said...

hakikatnye, study hard pn tidak, perang mulut pun tidak, tpi kes lecturer xmasuk + keje xda + xboleh nk blik lgi + penat naik tangga tngkt 4..huhu.kenangan

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : bdasarkan pengalaman yer Cikgu Kancil ek..hehe

3no gr33ny said...

Sekamar Rindu : w'slm =)

dlu2 pnat sbb ad ujian pj...amali le katakan...

3no gr33ny said...

ain farahin : ye ye je kan..hehhe

3no gr33ny said...

An'nisa Anisah : itulah hikayat sebenarnye di sebalik gambar..kui3

keri ikhwan said...

err... slalu wat camni...
x sengaja laa.. haha

3no gr33ny said...

keri ikhwan : owh..xsngaja eah?? (=.=")

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail