Thursday, 11 October 2012

Angklung_SDP_Seni Dalam Pendidikan

Assalamualaikum sahabat...

   Pada sesi terakhir kelas Seni Dalam Pendidikan beberapa hari yang lepas, kami mempelajari cara bermain angklung..hehe..pada firasat hamba..semestinya ramai yang tidak tahu alat muzik ni...jom sama-sama tengok video kami...lagu ni bertajuk "Keroncong Untuk Ana"....



p/s : Kami tengok depan tu sebab ada kod / not muzik..hehe

10 comments:

keri ikhwan said...

kalau saya yg gantikan salah sorang tu mesti terus hancur lagu tu. haha

Remy hazza said...

remy pun sama ngan keri...... bukan takat hancur..... anglung tu pun leh patah riuk...he3

KorN said...

cemana ke main angklung ni... tgk org main mcm susah je nak handle.. tgn kanan kiri kne pantas..

3no gr33ny said...

keri ikhwan : praktis dulu ni bebrapa kali baru jadi =)

3no gr33ny said...

Remy hazza : haha..setakat ni orang main tak pernah patah la sahabat Remy =)

3no gr33ny said...

KorN : senang je..hanya goncang dan ikut not muzik lagu yang dimainkan =)

Kancil 8349 said...

pergh...bab lemah nie...apapun terbaik

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : semuanya boleh dipelajarikan =)

Dylla Abas said...

kagum dgn sesiapa yg pandai bermain alat muzik..tak kira la apa jua jenisnya :)

3no gr33ny said...

Dylla Abas : angklung ni goyangkan je..hehhe

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail