Monday, 8 October 2012

Kawad Kaki Selesai

Assalamualaikum sahabat..

   Hamba mohon  maaf daripada sahabat dek tidak menjengah ke halaman ini sepanjang hujung minggu baru-baru ni..jadual agak padat dek pagi hari lagi pergi ke kelas memandu...petang dan malamnya pula ada latihan kawad kaki untuk pasukan Pengakap sempena pertandingan pada  Minggu Kokurikulum yang baru sahaja bermula hari ini..dan pertandingan tersebut telah pun dijayakan pada 2.30 petang tadi...

   Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...insya-Allah jika tiada aral melintang, gelaran johan bakal menjadi milik kami..hehe..chewwahh!! (*o*) ...walau kami baru saja memulakan latihan pada  hujung minggu baru-baru ini berbanding pasukan lain yang telah pun menjalani latihan selama sebulan, tapi saya sangat berpuas hati dengan kerjasama rakan-rakan dan persembahan yang dilakukan tadi..

Gambar hiasan semata..
Nanti akan hamba kongsikan gambar dan videonya

doakan kejayaan menjadi milik kami yer (^_-)

12 comments:

Remy hazza said...

wah... cita2 tinggi nie... semoga berjaya nanti...... insyaAllah.... semangat mahu kuat.....

Sanji Ngatmi said...

sakit wey kawad .. orang mental kuat je bole berkawad ..

keri ikhwan said...

saya ni pemalas nak berlatih kawad.
sbb tu tak pernah join. yg join pn sebab terpaksa. haha

Kancil 8349 said...

jelesnya tengok korang berkawad...tahun nie sekolah Kancil tiada perbarisan...so tiada latihan kawad untuk bebudak

Edy Fee said...

dtg mengomen lg.hehehehe

3no gr33ny said...

Remy hazza : yakin melalui pemerhatian sendiri..markah kawad sudah diketahui..markah baju sahaja belum pasti..setakat ini kami tertinggi..hehhe

3no gr33ny said...

Sanji Ngatmi : tak sempat nak sakit kaki sebab berlatih baru sahaja beberapa kali..huhu

3no gr33ny said...

keri ikhwan : berbeza dengan hamba yang minat dengan kawad ni

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : owhh..tapi sahabat boleh juga melatih murid untuk kawad dengan baik walaupun bukan untuk pertandingan kan =)

3no gr33ny said...

Edy Fee ; datanglah sahaja bila-bila masa sahabat suka..hamba tidak menghalangnya..bahkan hamba suka =)

Kancil 8349 said...

apapun tahun depan kancil mahu bawa budak sampai peringkat daerah...doakan kancil

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : insya-Allah dengan latihan yang cukup sahabat Kancil dan anak didik akan berjaya =)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail