Sunday, 16 October 2011

Hanya ini yang mampu hamba kongsikan...

Setelah beberapa lamanya hamba tidak berkongsi rasa dan segala di sini dek kesibukan yang melampau..hamba cuba untuk berkongsi pekerjaan hamba yang sibuk itu..TARIAN + BOLA BALING + PEPERIKSAAN + KENDURI DI RUMAH SAHABAT dan bermacam lagi..

Maka hamba cuma mahu berkongsi beberapa persembahan tarian yang telah hamba jayakan bersama ahli tarian hamba yang lain sepanjang dua minggu ini sempena Program Sukarelawan Muda Mudi ( VIP : Yang Berhormat Senator Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil) & Minggu Kokurikulum di tempat pengajian hamba..

Terdapat tiga jenis tarian kesemuanya...akan tetapi hamba sungguh terkilan dek tidak dapat berkongsi dengan para sahabat disebabkan saiz videonya yang terlalu besar..

Serakian itu..hamba dengan rasa terkilan..hanya mampu berkongsi video sem lepas..saat hamba dan rakan-rakan menyertai Pertandingan Nasyid Minggu Penghayatan Islam dan mendapat johan..sekaligus menjadi pelapis nasyid di tempat pengajian hamba ini..




p/s : maaf andai perkongsian ini menyakitkan telinga para sahabat

8 comments:

Kancil 8349 said...

wah....best kalau dapat tengok nie...kancil pun tengah berusaha untuk menari tarian tradisional..sebelum ini Kancil dah lepas menari zapin dan kuda kepang...nak belajar joget pahang lagi...hehehe

3no gr33ny said...

itulah kancil..hamba juga terkilan tidak dapat berkongsi dengan sahabat di sini

Zul Fattah said...

haha.. xpo ino.. ok la tu Johan kan?

3no gr33ny said...

Zul Fattah : amacam kwn..? berubah xsuare ak..heheh...

[sutera kasih] said...

teringin nk menari :')

3no gr33ny said...

[sutera kasih]: kalau ada peluang..jangan sia2 kan..benda macam ni perlu minat dan komitmen je

Kancil 8349 said...

dulu kancil kaku menari tapi disebabkan kancil suka tengok orang menari so kancil pun berusaha...alhamdulillah...dapat menari sedikit2

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : benda macam ni kalau xbalajar manakan boleh..btol dak..? hamba juga belajar dan masih belajar..sekarang hamba sedang belajar zapin sabah tau kancil =)

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail