Wednesday, 26 October 2011

RASA YANG TERBUANG


hilangkah sudah rasa kasih dalam jiwa
terbuangkah sudah rasa sayang dalam hati
terpinggirkah sudah rasa rindu dalam diri

bibir mampu tersenyum kala mendapat berita duka
bibir mampu ketawa bila mendapati dia juga hiba
bibir mampu tersunggil tika dapat membalas kata

berdosakah diri ini yang memulakan
berdosakah diri ini yang tidak memberi kemaafan
berdosakah diri ini yang tegar melukakan

menggores hati dia
mencalari hati sendiri
menusuk hati yang turut bersimpati

9 comments:

Gen2Merah said...

oooh, cik 3nogr33ny tak berdosa pun kalau sebab tu... kalau buat jahat baru lah dapat dosa.. ekekeke..

sori merapu... heeee (",)

3no gr33ny said...

Gen2Merah : hamboii ustaz sorang ni datang merapu di halaman hamba yer memalam ni (gurau je)

An'nisa Anisah said...

alala~~de latest story nk cter kt aku ke? think somtin happen rite?? u're strong enough 2 face all dis dear..

An'nisa Anisah said...
This comment has been removed by the author.
NasZ said...

berpuitis di malam hari. hehehe

saya tag awak ye? hehehe.

http://mohdnaser.blogspot.com/2011/10/contest-blogku-menawan-kalbu-by-askar.html

Kancil 8349 said...

apa yang berlaku bukan semua salah kamu...yang pasti itu tindakan kamu dan jangan salahkan diri sendiri 100%...jika ada masih sayang...lebih baik jumpa dan meminta maaf

3no gr33ny said...

An'nisa Anisah : entahlah..kepercayaan yang dah xde tiba2 muncul dlm hati ni

3no gr33ny said...

NasZ : tiba2 ada mood (sedang menghabiskan pembacaan sebuah novel)

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : kisahnta terlalu complicated..apa lagi utk berjumpa dan berbincang

pape pon..terima kasih sahabat

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail