Monday, 7 November 2011

Aidiladha 2011


Alhamdulillah..langsai sudah kesibukan raya hari semalam sehinggakan hamba tidak mempunyai ruang waktu untuk halaman hamba ini...Tika bersolat hari raya...dapat hamba satu cebisan kata yang hendaknya dapat dikongsi bersama.. iaitu.....
"Keislaman kita ini benar-benar atau hanya kepalsuan"
Setelah dicakna semula makna kata itu..hamba mula mencerakinkan kepastian dalam diri hamba...takut juga jika Islam yang dibangga selama ini hanya kepalsuan sahaja..semuanya mungkin dek kerana lahirnya kita di dunia sudah dengan Islam...dan hamba tertanya juga...adakah rela kita dengan agama kelahiran kita?? Meremang juga bila difikirkan semula...Tapi hamba tersangatlah bersyukur lahir dalam agama DIA kerana Dia selalu ada tika susah senang hamba....

Ayahanda & En.Lembu

Darah En.Lembu tuu...

Arwah En.Lembu

Sepupu hamba dan kaki En.Lembu

Pembahagian Daging

Hasil dari En.Lembu

8 comments:

Gen2Merah said...

woww.. Tahun depan nak jemput ayahanda 3norgr33ny jadi tukang sembelih di sekolah kami ya... kim salam sama bapa tau.. ehehehe

Dylla Abas said...

sangat takut jika Islam dalam diri ni tak seperti Islamnya umat Islam zaman para nabi dulu...

apa pun, sangat bersyukur dilahirkan dalam Islam.moga mati esok adalam Islam juga..amin :)

Kancil 8349 said...

wah....seronok tengok lembu kena sembelih nie...pelbagai ragam kita boleh tengok...hehehehe...Salam Aidiladha daripada kancil

3no gr33ny said...

Gen2Merah : insyaAllah hamba sampaikan salam sahabat..huhu..jauhnye tempahan semelih ayahanda hamba tahun depan ek..

3no gr33ny said...

Dylla Abas : amin..moga kita dijauhkan dari Islam yang kepura-puraan

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : itulah..hamba igtkn nak masukkan video penyembelihan tapi hamba risau nanti ada yang tak sanggup tengok lembu disembelih

siti hidayah said...

Syok tengok lembu kena smelih. macam-macam ragam kan. hehe

3no gr33ny said...

siti hidayah : ragam lembu dan manusia..huuu...

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail