Wednesday, 16 November 2011

Hamba terkena kali ke-5!!

Assalamualaikum pada sahabat yang sudi mengunjung halaman hamba (^_^)

Hati sedang bersenang gembira,
Tag bertandang tidaklah murka.

Apakan daya ntah malang atau untung hamba selalu ditag ini..huhu...

TERMS & CONDITIONS:


1.You must post these rules.
2.Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3.Answer the questions the tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4.You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5.Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER

6.No tag back!
7.No stuff in the tagging section about "YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.


Andai ingin ketahui tentang hamba..jenguklah  Hamba terkena kali ke-2 yer...Dan inilah jawab hamba...maaf sebab hamba tidaklah berapa pandai bahasa penjajah ini dan hamba tukarkan soalan sahabat hamba ini dengan Google Translate (boleh la eah macam ni..hee)

1 - Siapa pelakon yang anda benar-benar benci? mengapa?
---> Pelakon  yang agak seksi dan lupa akan hukum Allah s.w.t...


2 - Jika anda perlu untuk memilih antara gf / bf dan persahabatanmana satu yang anda pilih?

---> Maka jawab hamba persahabatan..Andai suami lain pula ceritanya...

3 - Apakah memori manis yang anda tidak akan lupa?
---> Terlalu banyak memori lepas yang manis..kenangan pada hamba walau pahit..semuanya manis


4 - Adakah anda suka seksi gadis / anak lelakimengapa?

---> Suka seksi gadis atau anak lelaki?? huh?? (geli hati pulak hamba dengan translator....) Setelah merujuk semula soalan asal maka...lelaki seksi tu macam mana ea...??


5 - Apakah pendapat anda mengenai "seksualiti Merdeka"?

---> Dekatlah sudah dunia dengan hari pengakhirna yakni akhirat

6 - Siapakah orang yang paling menjengkelkan dalam hidup anda?
---> Manusia yang penuh kepura-puraan...


7 - Berapa banyak kali anda jatuh cinta?

---> Sudah dua kalilah hamba terjatuh dalam cinta...


8 - Jika anda bertemu dengan Siti Nurhaliza, apakah anda akan memberitahunya??

---> Bahagia tak sebenarnye kahwin dengan warga emas?? (marah Siti nanti pada hamba)

9 - Apakah rakan yang anda suka?
---> Apakah rakan?? huhu... Hamba suka berkawan dengan yang ikhlas bersahabat dengan hamba...


10 - Apakah perkara yang paling tidak masuk akal bahawa anda telah dilakukan dan menyesal?

---> Anda telah dilakukan?? hurmmm....?? Mungkin hamba menyesal sebab selalu sahaja hamba tidak mendenagar kata arwah ibu hamba ketika hayatnya...Hamba bukanlah sesiapa yang mampu menilai manusia dari mata kasar hamba


11 - Apa yang anda fikir saya?

---> Hamba bukanlah sesiapa yang mampu menilai manusia dari mata kasar hamba

Kesibukan hamba dengan peperiksaan bakal tamat esok hari dan hamba tidak dapat mentag sahabat lain...Jadi barangsiapa yang berminat untuk menjawab soalan hamba..Maka silalah jawab di ruangang komen..Hamba sangat alu-alukan.....

1) Hati tuan hamba dimiliki siapa?
2) Siapa yang paling tuan hamba sayang?
3) Tuan hamba selalu rindukan keluarga atau si dia?
4) Lagu apa yang tuan hamba anggap sangat menyentuh jiwa?
5) Kenapa? dari soalan 4
6) Mengapakah tuan hamba diulit sayu, sebak atau duka?
7) Menangiskah tuan hamba tika berdoa?
8) Apa perasaan tuan hamba waktu hujan membasahi bumi?
9) Bagaimana kiranya perihal yang bisa membuatkan tuan hamba terguris?
10) Dimanakah tempatnya tuan hamba meluahkan kesedihan hati?
11) Apakah tindak tanduknya andai tuan hamba mahu hiburkan lara di jiwa?

~Hamba mengharapkan jawapan dari tuan hamba sekalian~

p/s : Maafkan Google Translate..huuu....

10 comments:

Dylla Abas said...

rupa-rupanya sahabat hamba ini sangat disayangi oleh para blogger kan.mereka ingat untuk tag tuan hamba untuk entri-entri macam ni :)

BLADE EDGE said...

assalam....

pasal terms n condition tu, xtahu pulak.

happy holiday :-)

QueeN TerataI said...

qUEEN DAH JAWAB SOALAN TAG.. SILA TERJAH DAN KOMEN...

http://queenofbutterfly.blogspot.com/2011/11/tag-dari-3nogr33ny-kancil-8349-pcl.html

3no gr33ny said...

Dylla Abas : teramatlah bersyukur andai inilah tanda persahabatan =)

3no gr33ny said...

BLADE EDGE : w'slm..maka tahu2kan lah

3no gr33ny said...

QueeN TerataI : terima kasih kerana sudi menjawab soalan dari hamba =)

Kancil 8349 said...

rajinnya...tapi bagus juga...ada gak entri blog kamu kan...hehehe...keep on doing...

keri ikhwan said...

mcam penah kena tag ngan segmen ni.. tp time tu busy, x smpt jwb. bila nk jwab, lupa dh sape tag.

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : terima kasih =)

3no gr33ny said...

keri ikhwan : hamba pernah jugak tag tuan hamba...cpt jwb..hehe

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail