Sunday, 13 November 2011

Hamba terkena kali ke-3!!

Anak kucing berbulu-bulu,
Terimalah peraturannya dahulu.

  1. You must post these rules
  2. each person must post 11 things about themselves in their journal.
  3. answer the question that tagger set for you in their post.And create  eleven new questions for the people you tagged to answer.
  4. you have to chose 11 people to tagged and link them on the post.
  5. go to their page and tell them you have tagged him/her
  6. no tag back !7.
  7. no stuff in tagging section "YOU ARE TAGGED IF YOU READING THIS" YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST WITH ALL HONESTY) have tagged 11 people.

Bukan liat bukan malas
Cuma hamba kurang suka menglipur hal diri
Andai  kepingin tahu
Tuan hamba jenguk sini -----> Hamba terkena kali ke-2!!

Inilah diri bukanlah kaya,
Terimalah dari hamba sahaya.

1. tarikh lahir bila?
---> Lahir hamba pada hari pertama bulan keempat dalam tahun seribu sembilan ratus sembilan puluh satu

2. dah berpunya ke belum?
---> Hamba kepunyaan Allah s.w.t...juga masih milik ayahanda hamba...

3. pernah kena saman?sebab?
---> Secara realitinya blom pernah tapi hamba dapat saman tika masuk Pertandingan Lalulintas Shell tahun 2002..huuhuh

4. ciri2 pasangan yang kamu inginkan
---> Maka rujuklah disini ===> Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan

5. tujuan kamu buat blog
---> Sebagai tempat hamba luahan madah

6. impian kamu yang belum tercapai
---> Semestinya membina masjid bersama insan yang blom hadir dalam hidup hamba dan itu entah bila

7. siapa lebih penting?kawan atau lover?
---> Pada hamba..tengok juga pada tahap kelamaan sesuatu hubungan itu..contohnya hamba percayakan sahabat hamba berbanding ex hamba dek hamba kenali sahabat hamba lebih lama dari dirinya

8. tentang kamu yg org lain tak tau?
--->Hamba ini bukanlah jenis mudah digeletek dek kurang hormon geli itu mungkin...tapi ada jugaklah hormon tu di satu tempat...iaitu rahsia ler..orang lain mana mungkin boleh tahu..hehe

9. masih study or kerja?
---> Terang-terangan hamba ini blom menjadi pendidik..maka masih belajarlah hamba ini

10. sehari berapa kali kamu makan?
---> Pada bilangan yang sepatutnya..2x untuk makanan berat dan berkali-kali pula makanan sampingan..Tapi kepenatan membuatkan hamba kurang selera makan

11. masa jawab soklan nie dah solat ke belum?
---> Semestinya sup bunjut adabilah hamba sudah solat dek jam yang sudah menunjukkan pukul berapa ini..andai solat tahajud..terpaksalah hamba tedur terlebih dahulu..yer dak??


Hamba hunus soalan berbisa,
Biar mereka pula rasa.

 Ini terbitan khas buat...

1) Tuan hamba  selesa bersama keluarga atau rakan?
2) Berapa usia tuan hamba?
3) Pada tuan hamba, wajarkah ibu bapa garang dengan anak-anak?
4) Tahukah tuan hamba akan beza tegas dan garang?  ada beza ke ek??
5) Apa ciri ibu yang tuan hamba mahukan?
6) Pendapat tuan hamba..ibu atau bapa patut lebih garang?
7) My Father My Hero..btol ke ni tuan hamba??
8) Pernah tak tuan hamba terfikir mahu larikan diri dari rumah?
9) Kenapa ??  dari soalan 8
10) Tuan hamba pula mahu mempunyai ciri-ciri ibu yang macam mana dalam diri sendiri? 

p/s : harap tuan hamba sekalian juga sabar meneladani soalan yang bakal dihadapi..
~Selamat malam~




10 comments:

Fahz said...

thanks answer the questions..fahz tak paksa.atas kerelaan sbb fahz pun ditag berkali2.huhu

SuFi Haraki said...

Terima kasih yer tag...InsyaAllah solan tu akn dijawab bila berkelapangan...skrg tgh bermusafir=)..TQ very much!

Faaein Talip Roy said...

rajinnya tuan hamba menjawab tag...


hehehe..

3no gr33ny said...

Fahz : hamba ikhlas demi sahabat

3no gr33ny said...

SuFi Haraki : andai tiada juga kelapangan..hamba mengerti

3no gr33ny said...

Faaein Talip Roy : demi sahabat dan ada kelapangan..maka hamba cuba

Kancil 8349 said...

alhamdulillah...makin ramai yang ingin tahu pasal kamu...

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : Hamba hanya mahu jadi pemilik halaman yang biasa saja

Gen2Merah said...

wowww... dah semakin ramai peminat ye.. ehehe

3no gr33ny said...

Gen2Merah : bukanlah peminat..inilah persahabatan...

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail