Monday, 7 November 2011

Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan

Maka dikhabarkan di hari raya ini hamba kurang dapat memerah fikiran untuk menukil sebarang entri buat pengunjung halaman hamba...dan disebabkan itulah hamba menyertai segmen empunya doodle yang comel ni..Nak bagi pendapat jugak x?? Klik la kat gambar kat bawah eah...
Setelah diteliti sedalamnya..dengan itu tersenarailah 10 ciri lelaki idaman hamba atau dengan kata yang mudah..ciri-ciri inilah yang selalu hamba doakan agar ada dalam diri lelaki bergelar suami hamba nanti...

1) Bertanggungjawab
2) Beriman
3) Penyayang
4) Prihatin
5) Penyabar
6) Menjaga kebersihan
7) Mempunyai pekerjaan yang boleh menampung keluarga
8) Tidak merokok
9) Mementingkan keluarga
10) Boleh bertolak-ansur

Selesailah sudah pencirian lelaki idaman hamba..apa pula ciri-ciri Dylla Abbas, Lala Lalang, Bai'ah Wafiyah & Eida Arina.....?? 

7 comments:

Dylla Abas said...

sudah dua kali hammba di tag oleh tuan hamba.okay..hari ni hamba akan luangkan masa untuk menjawab segala yg di tag tu ye (",)

Kancil 8349 said...

semoga dapat lelaki yang kamu inginkan....

Fahz said...

insyaallah semoga bertemu dengan insan pilihan itu..
fahz pun join segmen yg sama :)

3no gr33ny said...

Dylla Abas : heheh..sbb hamba juga nak tahu sahabat baik hamba ni punya ciri2..hihi

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : moga2nya..amin

3no gr33ny said...

Fahz : amin..terima kasih =)

Dylla Abas said...

hmmm...memandangkan segmen ni dah due..nanti hamba akan buat entri khas tentang topik ni ye...tunggu!!

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail