Tuesday, 8 November 2011

SELASA yang tidak berkata-kata...

Assalamualaikum buat semua sahabat hamba...


Motor ayahanda hamba dicuri tika mengerjakan solat Subuh di masjid...
Semoga motor dapat dijumpai semula...
dan moga si pencuri mendapat balasan Dia...


p/s : hamba baru saja tiba di tempat pengajian awal pagi tadi...tergendala mood study bila mendengar hal ini =(

14 comments:

Zaf98 said...

ya allah~ kat dpn masjid pun jadi nk curi~ -.-'

sem0ga pencuri tu dpt balasan~

3no gr33ny said...

Zaf98 : hamba juga terkilan dan terkejut dek perangai manusia sekarang yang tak takut melakukan dosa di "rumah" ALLAH

Gen2Merah said...

alalala.. kesiannya saya dengar... saya pun tumpang sedih.. semoga si pencuir akan mendapat balasan yang setimpal kan...

tu sbab saya risau nak beli motor ni.. sng je org nak kebas.. huhuh

kotak bulat said...

curi moto? ish.. pagi2 da wat jahat orang tu

QueeN TerataI said...

sabarlah tuan hamba... org skrg ni mmg x kira masa dan tempat kalau nak buat jahat.. yg penting hajat dia kesampaian... semoga org yg mencuri tu mendapat balasannya

3no gr33ny said...

Gen2Merah : itula..dah la still mood raya lagi..dah kna curik motor..

tuan hamba kan dh ada Gen2Merah...hehee

3no gr33ny said...

kotak bulat : permulaan harinya dengan melakukan dosa..huh

3no gr33ny said...

QueeN TerataI : amin...

Kancil 8349 said...

sabarlah...memang ayahanda kamu diduga...semoaga motorsikal tu dapat kembali

abah khalisha said...

kat masjid pun depa nk mencuri ka..

3no gr33ny said...

Kancil 8349 : amin...malang tak berbau..macam ni la kan

3no gr33ny said...

abah khalisha : tak takut buat jahat di rumah Allah..manusia sekarang memang tak takut Pencipta...

keri ikhwan said...

ish2... tu dah menghalang orng nk wat pahala namanya, tak patut betul laa.

3no gr33ny said...

keri ikhwan : btol2..memang tersangatlah xpatutnye

 
Copyright 2012

Template Blogger Dihasilkan oleh alif ismail